Ta ditt ledarskap till nästa nivå

Människors framgång kommer inte av sig självt. Sök till Socialdemokraterna i Uppsala läns ledarskapssatsning i höst och ta chansen att utvecklas.

Jag är intresserad!
Tillsammans med dig skapar vi framgång.

Anmäl ditt intresse för höstens stora ledarskapsutbildning här:

Vi sparar dina personuppgifter i enlighet med PUL

Tack,

Vi har nu tagit emot din registrering

Ledarskapsutbildning

Har du intresse och ambitioner för att växa i nya uppdrag i partiet och politiken? Om svaret är ja så har du nu chansen att söka till Socialdemokraterna i Uppsala läns stora ledarskapssatsningsom drar igång ihöst. Vi erbjuder en utbildning som stärker ditt personliga ledarskap och som förbereder dig för de konkreta uppgifter som ledarskapet ställer dig inför. Vi vänder oss framförallt till två målgrupper och kommer variera upplägget något utifrånde olika målgrupperna. Dels vill vi ha dig som har eller ser dig själv i en ledande position inom partiorganisationeni framtiden. Dels vill vi ha dig som har eller ser dig själv i en ledande position inom politiken. Vi söker dig som inte hunnit gå partiets ledarutbildning steg 3.

Utbildningen är uppdelad i två internat under senhösten 2017. Du måste kunna vara med vid båda dessa tillfällen för att gå kursen. Under 2018 kommer vi att ha uppföljande träffar:

• 11-12 november
  • 9-10 december

Under kursen ingår följande delar:

• Ideologi och värderingar
  • Retorik och kommunikation
  • Min roll som ledare i en värdeburen organisation
  • Organisationskultur
  • Det personliga ledarskapet
  • Utmaningar i ledarskapet

Intresseanmälan görs senast den 10 september. Besked om du är antagen ges senast den 29 september.